Optimizare SEO

Mai mulți clienți. Efort 0. Fără reclamă platită!

Optimizarea SEO este cea mai importantă componentă a site-ului dvs. Întreg efortul de creare a unui site sau creare magazin online este în zadar dacă site-ul dvs nu are destui vizitatori.

SEO înseamnă trafic

Majoritatea companiilor de creare site-uri își sfătuiesc clienții să investească în reclamă plătită, imediat după lansarea site-ului. Se spune ca SEO durează prea mult, e un timp de așteptare prea lung pentru ca motoarele de căutare să indexeze noul site și conținutul acestuia. Dar adevărul este:

Optimizarea este rapidă

Poți ajunge pe prima pagina in Google in maxim 1 lună!

 
 

Eficiența unei campanii SEO nu inseamnă doar rezultate pe termen lung! Experiența ne ajută să putem afirma cu convingere că un site nou poate ajunge pe prima pagina în Google, pentru cuvinte cheie specifice, in mai puțin de 30 de zile. O campanie de optimizare seo bine gândită înseamnă ca vei fi primul din industria ta in rezultatele afișate de Google.

optimizare

 

Preț servicii

accesibil

 
 

Decît să plătești sume mari pe reclamă plătită Adwords sau Facebook, mai bine investești într-o optimizare seo care se va dovedi mult mai puțin costisitoare și mai eficientă. Am creat special pentru startup-uri și firme mici și medii pachete de optimizare SEO site accesibile. Toată lumea are acces facil la Facebook Ads si Google Adwords (aceste 2 canale de promovare site fiind cele mai mari și mai des folosite) ceea ce face din promovarea unui site să fie din ce în ce mai scumpă și ineficientă.

promovare seo

De ce să investești in SEO?

1. Competitorii tăi fac SEO

Procesul de optimizare SEO nu este un proces singular. Pentru rezultate bune procesul de optimizare SEO trebuie făcut pe termen lung. Algoritmii Google și a celorlalte motoare de căutare se schimba constant. Dacă tu nu investești in SEO, competitorii te vor devansa cu siguranță. Profiturile obținute de aceștia le vor permite să investească mai mult, devening net superiori ca și trafic, ROI, profituri, etc

2. Optimizarea SEO - preț accesibil

Sunt multe variante prin care poti epuiza bugetul de marketing. Dar dintre toate metodele de promovare, optimizarea SEO este cea mai eficientă. Metodele clasice prin care îți faci publicitate online (rețele de distribuție publicitate - Facebook, Adwords, iAds, affiliate, etc) sunt tot mai scumpe, datorită faptului că sistemul de bază este cel de licitație. Concurența face prețul să crească. Procesul de optimizare SEO este o investiție care generează o gamă variată de beneficii: îți crește numărul de vizitatori targetați, intersați de produsul sau serviciul tău, cresc vânzările, crește brandul, crește autoritatea și credibilitatea și multe altele.

3.Majoritatea oamenilor caută servicii și produse folosind Google

Studii de piața recente arată faptul ca 85% din consumatori și 77% din clienții B2B folosesc Google înainte de a face o achiziție. Dacă tu nu faci SEO, afacerea și serviciile sau produsele tale nu vor fi observate de potențialii tăi clienți. Împreună cu optimizarea ratei de conversie, numărul clienților va crește garantat!

4.Funcționează!

Procesul de Optimizare SEO functionează (de la începuturile motoarelor de căutare). Întotdeauna paginile web relevante au fost afișate primele în rezultatele oferite de Google. Pentru că algoritmii de căutare se schimbă constant, pentru a oferi rezultate tot mai relevante utilizatorilor, tehnicile SEO devin și ele tot mai evoluate. Metodele de promovare SEO tot mai avansate sunt singura soluție pentru a convinge motoarele de căutare că site-ul dvs oferă potențialilor clienți exact ceea ce caută aceștia.

Atât timp cât oamenii vor folosi motoarele de căutare pentru a gasi informații despre produse sau servicii, optimizarea SEO va fi elementul cheie în promovarea acestora.
avantaje optimizare

 

Procesul nostru de optimizare

Conținutul site-ului este cheia succesului

Indiferent de tehnologia sau platforma site-ului, de numărul de backlink-uri sau grafica site-ului, conținutul este cel mai important indicator al relevanței paginii dvs pentru nișa în care activați. Se pot face multiple analogii pentru exemplificarea situației și logicii din spatele acestei afirmații(gândiți-vă la un grup de prieteni în care unul știe foarte multe despre un anumit subiect și vorbește foarte mult despre acesta. Automat va fi privit ca un "cunoscător"). Strategia de creare content a fost întotdeauna temelia optimizarii SEO, dar la apariția update-ului Hummingbird al Google, modul de indexare al conținutului și relaționarea acestuia cu termenii de căutare Google s-au schimbat. Diversificarea conținutului și folosirea sinonimelor, strategiile de link-building cu autoritate mare pentru landing-page-uri bine optimizate onpage seo, ne-au ajutat întotdeauna să ducem paginile clienților nostri pe primele poziții din SERP.

Content marketing

Calitate și strategie pe termen lung - white SEO

De scurt timp Google a schimbat modul de interpretare a backlink-urilor. Optimizare SEO de calitate se face cu backlink-uri de calitate. Dacă în trecut era suficient să ai multe link-uri care făceau referire către site-ul tău, acum Google se uită mai mult la calitatea și autoritatea acelor pagini care fac referire către tine. Prin parteneriatele pe care le avem cu instituții de media consacrate am furnizat clienților noștri conținutul necesar, publicate in mediile cele mai potrivite cu link-uri cu aport mare în autoritate și optimizare seo. Backlinking